Kylig kväll!

Ikväll har jag varit med Fanny och det kan jag säga var väldrigt roligt.
Mina dagar bröjar väldigt oplanerade men mitt schema fylls eftersom.
Sen jag skrev sist så har jag hunnit:
Prata med Johanna, Fanny, Angelica, Jimmy, Fredde och Anton på msn,
Fara till sjulnäs för att prata med Angelica, samt hämta mina pengar från igår och då satt vi även och pratade en stund i min bil innan jag for vidare,
Efter jag farit från Angelica så for jag vidare till stan för att vara med Fanny. Vi for till videoteket och hyrde film, bakade kladdkaka och köpte godis. Filmen vi hyrde var en väldigt tjorvis thiriller som man iprencip inte fattade ett skit av men det kan ju hända att man måste se den om och om igen för att förstå.
Eller så är det bara jag och Fanny som är tröga? ;)
Nu ska jag ringa Ante och lägga mig under täcket. Imorrn är det dagis igen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0