onsdag

vaknade precis av att tvn så nu sitter jag här trött som en zombie.
Jag ska snart gå och lägga mig igen sedan ikväll får vi se om jag far till Lule och kolalr när Ante spelar hockey och sen ska han följa med hem till mig men jag med mitt Lokalsinne är inte att leka med, det är verkligen HUR DÅLIGT som helst ;s
Om inte pappa följer med och kollar så kan jag nog inte fara för jag har ingen lust att köra vilse i Lule men saken är den att om jag inte far dit för att hämta han så är det tre veckor kvar tills nästa gång vi ses och det är verkligen, verkligen på tok för länge för mig ;/ jag kommer sakna ihjäl mig.
Nu ska jag gå ut och ta kort på moppen och lägga ut på blocket :)
Ha det bra allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0