Party!

Igår blev det party för mig, Johanna och måånga fler.
Vi var först hemma hos Johanna och gjorde oss klara bara hon och jag sedan for vi in till sys och köpte öl.
När vi köpt våra öl så pratade vi med Fredde och sedan kom Jimmy och hämtade upp oss och vi alla for hem till Jimmy och drack, vilket var mkt trevligt.
Kring 8 for vi till Emil i durrnäs och fortsatte festen där.
Senare under kvällen kom även Johan med sin syster och kompisar dit så då var vi full lägenhet, det var till och med så att polisen fick komma och säga till, tragiskt nog!
Som tur var och till allas lättnad så blev de inga böter och som ni förstår så dämpade vi oss efter det.
Efter några timmar hos emil med dricka, blod, rök, skratt och tårar så far vi tillbaka hem till jimmy igen på Efterfest.
Oturligt nog så följde inte Johan och Nannas kompisar med oss men det var trots det en mysig och rolig efterfest. :) Inte förens halv 6 på morgonen så tyckte vi alla att vi skulle låta Jimmy sova så vi alla pallrar oss ut, ringer skjuts och går åt skilda håll, hälften i stan och hälften i Bersika.
Nu sitter jag här i handuk och på tom mage, har inte ätit nånting igår förens 7 på morgonen när jag och Nanna gick till statoil och köpte korv.
Annars så har jag inte ätit nånting varken igår eller idag så nu är det dax för mat,
MAGEN SKRIKER.
bilder från kvällen kommer in sen nån gång!
PUSS



Kommentarer
Johanna

Puss babe ;)

2009-10-19 @ 07:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0