Rastlös!

Just nu har jag inte roligt alls, jag är rädd för alla små monster som går runt mitt hus och dessutom är jag ensam hemma medans mamma och pappa är på middag i stan och Linda är i gbg hos Jenne. Dom kommer ta död på mig tror jag, läskigt..
Jag sitter här i mitt rum och kollar tv, hål i väggen. Kul program det där .
Sen så pratar jag även med lite folk på msn samt Linda Eriksson på facebook. har även pratat med min älskling i telefon men han skulle se film så vi skulle höras senare ist.
Jag hoppas att Therese hör av sig snart så jag kan skjutsa henne. Känns så otroligt tråkigt att bara sitta hemma, känner mig rastlös.
Nu ska jag fortsätta att kolla tv och hoppas på att Therese ringer snart :]
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0