Uppdatering

Jag ber opm ursäkt för dålig uppdatering men jag har inte haft tillgång till dator förens nu.-
Sitter hos Andreas moster i kriuna just nu. Vi har precis spelat buzz och haft jätte trevligt.
Dom senaste dagarna har spenderats med Andreas släkt och dom är otroligt underbara måste jag säga.
Både Lördag och söndag var vi hemma hos Andreas med hans syster plus hennes kille, drack öl, spelade kort och sällskaps spel, åt väldigt god mat och till spelet åt vi kex och ost.
Igår satt vi också och spelade spel men den här gången var både Andreas mamma och pappa hemma, dom satt inne och såg tv medans vi spelade spel i köket.
Det är väl det mesta vi gjort egentligen men vi har helt klart haft det jätte treligt hur som helst.
Kommer hem till Pite igen på Torsdag och sen Fredag är det jobb i första han för mig, från 9-3.
Sedan efter jag jobbat färdigt, lämnat av alla saker i Svensbyn och duschat så ska jag vara med Johanna, vi ska göra oss redo och sedan fara på fest tillsamans med några tilll. Jätte trevligt, det ser jag verkligen fram emot.
Nu hade jag tänkt avrunda och vara lite social med övriga.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0