WOOW!



Denna söta kille har jag varit med både igår och i förrgår.
Egentligen har jag inte gjort så mycket annat, fått undan endel av mitt skoljobb och lämnat in de,
Sett djungelboken 2 och haft ont i magen, pratat i telefon och pluggat ännu mer.
Mysit, pussats och kramats.
Varit i skolan och jobbat på dagis, fått lite sömn och lite mat, sett Lule vinna över MODO, varit glad, skrattat och lyssnat på musik.
Det avr sammanfattningen på mina två senaste dagar och igårkväll for Andreas hem så nu sitter jag här helt ensam och väntar på att Johanna ska ringa upp igen.
Idag är det heller inte vilken dag som helst utan FREDAG och början på den bästa tiden på hela veckan, HELGEN.
Vad som händer ikväll är helt oplanerat, möjligtvis vara med Johanna om inte planerna ändras på nått vänster.
Imorgon? Ja då blir det nog också att vara med Johanna om det inte också ändras för som sagt så brukar jag inte lägga upp scheman för dagen förens samma dag. Vi får se vad som händer helt enkelt men jag tror att helgen kommer bli kanon i vilket fall som helst.
Nu ska jag ta Historia boken och skriva några rader!
Ha det bra allihopa, återkommer senare under dagen.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0