you and me together trought the days and nights, I don't worry cause everythings gonna be alright.

Trots mitt nyktra tillstånd så blev det ändå en kväll på kalles för mig igår.
Kvällen började klockan 7 när jag skjutsade in Therse & Sara från lillpite till stan sedan for jag tillbaka hem igen och satt med mamma och pappa och spelade kort.
halv 11 ringde Jugge och ville ha hämtning i jävre så pappa tankade upp mondeon och sedan for jag och hämtade han, Bagge, Jakob, john och Patrik på Bagges stuga.
Det var en aning tjorv när jag skulle köra dit, hittade inte riktigt men när jag väl var framme så gick det jätte bra, Dom var busiga hela vägen in till stan och när jag skulle släppa av dom så fick jag inte fara utan dom ville att jag skulle följa med dom in på Kalles, jag sa att jag var tvungen att vara nykter och att jag inte hade råd heller för den delen men då sa Bagge : " jag betalar inträde till dig, det är lugnt" Då hade jag som ingenting att säga utan det var bara att följa med dom in, jag var själv tjej men trots dte jätte trevligt.
halv 1 kom Therese, Ida, Linnea och Sara in så då hade jag några tjejer att prata med också och kvällen blev faktiskt väldigt trevlig :)
Jens bjöd mig på en alkoholfri drink som var hur god som helst, och sedan satt vi mest och pratade.
Där inne träffade jag en massa nytt folk plus att jag träffade Patrik, Tommy  och Linus också, de var kul.
Klockan 2, vid stängningstid så går vi ut, möter upp jugge som gick ut lite innan oss utanför Sunes och sedan far vi tillbaka hemmåt.
Där slutar våran kväll och resultatet blev mkt skratt, prat & trevligt sällskap. Hur bra kväll som helst!
Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms av Bagge och sedan insåg jag att jag hade fått två till också.
det blir utgång frö han ikväll så jag får se om det blir samma för mig.
Nu ska jag gå och duscha innan Lovis kommer hit, idag under dagen blir det att sköta henne :)
ha det bra allihopa!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0