hjärtat :)

Det var ju faktiskt meningen att ni skulle hjälpa mig med mitt problem.
Jag vet fortfarande inte vilken färg jag ska ha i mitt hår!
det är några stycken som sagt rött, några som har sagt svart och några som har sagt blondt, Andreas har sagt att jag är fin i alla men att han helst tkr att jag ska färga det mörkt eftersom att han har det & tkr att vi passar bäst ihop med samma hårfärg, kul. ;)
så det är inte särskilt mkt till hjälp, jag har fortfarande lika stor beslutsångest så frågan är.
VILKEN FÄRG BLIR DET EGENTLIGEN? ;s

Fortfarande krasslig och dålig, hostan har blivit värre och imorse hade jag även feber, nej dte är jobbigt det här fast trots det så har jag varit på min första lektion idag, måste på sista imorrn också men mer än så tänker jag inte anstränga mig.
pluggade en jävla massa igår, gjorde bort det allra sista så det ska lämnas in imorgon till Carina sedan har jag ingenting mer som ska göras innom skolan på ett tag iaf :)
Eftersom att jag var så pass duktig igår så blir det att vara med Andreas ikv om han nu orkar komma hit vill säga, han ska vara inne på Lumpen området imorn halv 9 så det beror ju på hur tidigt han är villig att stiga upp för min skull.
Nu ska jag städa upp i mitt rum, äta och sedan ska jag ringa Ante.
ha det bra allihopa!
PUSS

stekarn ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0