I just wanna keep you longer..

Bra dag/kväll igår, bättre än planerat måste jag säga eftersom att den var HELT oplanerad fram till att jag blev vald till domare och hade inget annat val än att ställa upp.
Sedan pratade jag med Ante, han skulle fara tillbaka till Lule idag på morgonen så jag frågade han hur länge han skulle stanna kvar där. Han svarade att han skulle vara där i tre månader frammåt sen var han klar med Lumpen. det var inte mkt mer med det så jag gjorde mig nå kvällsfika, satt och pratade med Jocke på msn och sedan så ringde telfonen kring halv 12.
"Hej, nu är jag i Svensbyn, kan du komma och möta mig på nått lämpligt ställe?"
Han hade kört från stan utan att säga nånting bara för att säga hejdå, så jävla söt alltså!
så jag gick och mötte han och sedan for vi hem till mig, mamma och pappa låg och sov och skulle nog inte bli allt för glad om jag tog hem folk mitt inatten så vi gick in i husvagnen och var där.
Han stannade kvar hos mig till klockan tre innan han for igen.
kring 4 vaknade jag av att jag hade enormt ont i min mage så jag sprang in på toa och sedan gick jag och la mig igen. Jag har haft mkt ont i magen på sistone, usch.
nu ska jag försöka äta nånting samt duscha, kul fredag!
det blir nog bra, får se hur rba jag mår ikväll så kanske jag kan hitta på nånting :)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0