Just be the way you are, the way you are..

Idag har dte inte hänt mkt, andra dagen på praktiken och det gick kanon.
Efter
praktiken så for jag fröstås hem och var som vanligt jätte trött, smsade med Ante, vi bestämde oss för att ta en förfest hemma hos mig och sedan fara vidare till stan. skrev sedan med Johanna på msn för att fråga om hon ville komma hit men olyckligtvis så skulle hon vara hemma med fredde så då får jag helt enkelt fråga några andra istället, är säker på att det blir super bra så länge inte Ante far till Skåne ist.
Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar som jag lyssnade på i början på förra året när jag umgicks mycket med mia, det väcker så otroligt många minnen alltså. Åh obeskrivligt!:)
imorgon är det onsdag och en dag närmare helgen, jag håller på att längt ihjäl mig här. bara planerna blir som planerade annars har jag ju ingenting att längta till längre.
Idag fyller min broder 28 år och som jag säger, ett år närmare 30.
idag kommer också ett nytt avsnitt av Andra avenyn ut som jag ska kolla på och sedan ska jag väl ringa och prata med Ante innan jag ska sova. Hade tänkt hinna gå ut på min vanliga promenad runt bodsjön men det är så otroligt dåligt väder så jag har ingen vidare lust längre, sitter hällre inne och tar det lugnt.
Nu mina kära vänner hade jag tänkt städa upp i mitt rum och svara i min telefon som förövrigt RINGER.
ha det bra !
PUSS



Kommentarer
Erika

hur går det för dig på din praktik ?

2009-09-22 @ 20:04:46
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

Det går jätte bra, är lite krasslig men annars helt ok! hur går det för dig?=))

2009-09-23 @ 22:24:32
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0