tråkig

Min fredag har inte varit speciell alls, har pratat med Jocke och vi bestämde att vi skulle hitta på något ikväll, kanske svänga förbi nån fest eller liknande men så blev det inte tyvärr.
För mig blev det en sväng in till stan, handlade gotta på coop och sedan for jag hem igen och såg tv.
För ett tag sedan så pratade jag med Linus, han var också sugen på att hitta på nånting men tyvärr så känner jag inte att jag har orken för det längre så jag sa att jag inte orkade utan skulle stanna hemma och ta det lugnt ist.
Efter jag pratat med Linus så skrev Linda, hon skulle också vara hemma idag så det kändes skönt att jag inte var den enda, brukar absolut inte vara såhär tråkig men är man trött så är man, & det är Ante också delaktig i så inte bara mitt fel, men ibland blir det så iaf. vare sig man vill de eller inte. 
Ante ville att jag skulle komma till Lule ikväll och vara med han men det var lite väl sent påtänkt, han skulle tydligen vaka ikväll men jag kommer aldrig orka det heller så det blir bättre om han kommer hit om de är så ;)
jag får se vad han säger om den saken.
Nu ska jag gå och sätta mig och se tv igen :)
ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0