Fuck you, fuck you very,very much. Couse I hate what you do, yes I hate what you do so please don't stay in touch!

hemma från skolan idag, totalt slut och sliten.
jag är fortfarande inte frisk och vet inte hur jag ska bli av med min stora förkylning, nyser typ var tredje minut, hostar, har lock i öronen och nu har jag fått huvudvärk också.
jag har aldrig haft en förkylning som har hållt i sig såhär länge, jag hoppas verkligen att den går över nu men min
kropp verkar inte vilja samma sak som jag. håll mig vaken ändå tills 4 imorse, av hostan, det var varmt och järvligt så det avr helt omöjligt att sova.
igår var jag typ världens duktigaste flicka och plogade igenom 3x15 frågor från en bok med 600 sidor historia.
Sedan när jag avr färdig med det så gjorde jag även klart en inlämningsuppgift som egentligen skulle lämnas till min mentor iidag men hon får vänta tills imorgon helt enkelt.
trots att jag varit så duktig som jag varit igår så hann jag även sitta framför datorn 6 prata med folk där, prata i telefon med Ante två ggr och sitta och snoka på facebook.
nu har jag endast två blad kvar som ska göras, en inlämningsuppgift i Historia som jag tänkte börja på nu sedan så har jag även ett till frågeblad på 6 frågor som återstår att göras men sedan är jag fri hela veckan igen. kommer vara skönt att ha gjort bort dom. :)
idag händer som ni förstår inte mycket annat men ett nyss avsnitt på andra avenyn kommer ut som jag absolut ska kolla på så lite lugnt får jag ta det iaf.
Nu ska jag börja!
ha det bra allihopa.
PUSS

bilder på mig med hårförlängningen från igår, klips.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0