I never thought i'd be in love like this, when I look at you my mind goes on a trip

Min kväll var totalt oplanerad fram till att telefonen ringde, jag trodde att det var Mia så jag skyndade mig fram till telefonen men när jag såg att det inte var hon så lät jag mamma svara. Hon pratade ett tag och sen Ropade hon på mig " Sandra, skulle du kunna tänka dig att dömma en sju manna match klockan 6?" Jag kollade på henne lite konstigt men sen tänkte jag, äh varför inte jag har ju inga andra planer framför mig så jag sa " ja, jag ska göra mitt bästa"
Jag dömde matchen där ett gäng 11 åringar spelade mot varandra, lagen var Svensbyn mot Arvidsjaur.
Det gick väldigt bra för både mig och Svensbyn, Dom tog hem segern med 9-0, duktiga tjejer måste jag säga och jag kammade hem 150 spänn bara sådär, inte illa!
Annars har det inte hänt mkt idag jag for till skolan men när jag insåg att jag bara hade en lektion på hela dagen och den var från 12-1 så var jag inte lika glad, jag var med andra ord på skolan från 8-3 i ONÖDAN!!!!!!!!
Det är förjävligt att ingen kan säga nånting i tid..
Funderade starkt på att fara in till stan för att hitta på nått roligt där ett tag men det blev inte så, den personen jag tänkte vara med kunde inte och jag är ändå ganska trött och behöver sömn så det var nog lika bra det.
Har sovit väldigt dåligt hela veckan, inte somnat förens 1-halv 2, Riktigt illa må jag säga men jag får ta igen det inatt då för då ska jag sova och jag börjar inte klockan 8 som alla övriga dagar heller utan kvart över 9 så det är ganska lugnt, då får jag vila ut ett tag. :)
Nu ska jag göra nå mackor + en kopp te och sätta mig framför en bra film, om det inte går nått bra på tv vill säga.



hittade dessa bilder på  thereses pixbox. Fest för några helger sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0