God dag!

Hej allihopa!
Då var jag tillbaka igen, pigg och glad efter en hel dag på jobbet.
Jag har hunnit träffa en massa trevligt folk och pratat mycket. Nu har jag hunnit duscha och sitter här på mitt rum med hårinpackning i håret i väntan på go´mat tillsamans med familjen.
Jimmy har precis vaknat, han somnade medans jag städade mitt rum, dammsög och skurade samt dammtorkade.
Så nu väntar vi bara på mat sedan ska vi skjutsa Linda och hennes kompisar in till stan kring 22 och sedan börjar festandet för oss någonstans antingen i bersika, hortlax, staden eller vem vet. Kanske på något annat ställe?
Det får bli kvällens gåta helt enkelt, mys nu ska jag tvätta ur håret.

Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0