Hemligheten AVKLARAD!

Hellå alla barn!
Nu är jag hemma efter att ha gjort min lilla hemlighet på stan. med mig hem idag har jag också 3 hipster trosor från Gina tricot, en dricka och lite mer kul.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och sker men de återstår att se helt enkelt.
jag vet att detta var ett väldigt tråkigt inlägg men jag har tyvärr inget mer att komma med eftersom att denna dag har varit väldigt händelselös. Jag har iallaflall hunnit sova en stund under dagen eftersom att jag varit extremt trött och slut. Men nu är jag på fötter igen så jag får se om jag far och är med Johanna och Angelica eller om jag spenderar kvällen hemma med Jimmy!
Ha det bra allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0