huvva!

SMÅTT irriterad är jag för tillfället men det finns inte så mkt att göra åt saken.
Nu har inte mitt sura humör med detta att göra men jag fick iallafall veta just att jag har dryga en månad på mig att fixa till alla prov och allt jag har kvar. Med det menas att stressen väller över mig för tillfället och jag ska verkligen inte göra annat i veckan än att plugga. Blir väl troligtvis så i helgen också TYVÄRR.

FÖRBANNADE skola, förstår mina liv och mina dagar på detta sättet.-
Men snart är det iallafall över och nu har jag faktiskt börjat längta och går jag ut emd dåliga betyg så får jag göra det för jag ska iallafall inte jobba med barn senare. Eller inte som det känns nu iallafall. Nog för att det kan bero på att jag är så skol less också men som det lutar och har lutat mot i mååååånga år nu, (som många säkert har märkt) så är det ju faktiskt en frisörutbildning som jag är intreserad av.
Och med de menas att min skolgång som jag går just nu inte har så stor betydelse för det jag ska gå sen. Jag får helt enkelt gå ut med mina sunkiga betyg. Finns inte mkt att göra åt saken, gör iallafall mitt bästa!:]

Nu ska jag hoppa på bussen och åka hem!
Puss

En söt bild på Lovis i sommras. Ge oss sommar nuuu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0