Jag stannade.. Inte!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka hemma igen och som ni märker så stannade jag inte kvar i Lule utan kvällen ska spenderas hemma framför tvn och tagga inför jobb imorgon. Ska snart ta nycklarna och åka ner till klubben för att packa ihop lite av sakerna och plocka fram samt förbereda. Börjar sedan klockan 11 imorgon och jobbar fram till klockan är 15 ungefär och då ska jag hem, packa väska till havsbadet och sedan får jag äntligen inviga min fina nya bikini för första gången och det kommer blir guld.
Det blir iallafall fest imorgon tillsamans med ungefär samma folk som igår så då ska vi börja på havsbdet och sedan fara vidare på en hemmafest hos någon utav oss.
ha en jätte bra kväll allihopa, nu ska jag sticka och förbereda mina saker till jobbet.
PUSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0