Måndag

Hej allihopa!
Måste ursäkta för dålig uppdatering. Men dagen igår avr inte riktigt min dag.. Antar att man mår som man förtjänar efter en kväll med drag och en maaaaaaaassa öl.
Men nu är ag på fötter igen. Låg som bara i sängen hela dagen igår och tyckte synd om mig själv men idag blir det andra bullar. Ska försöka få bort lite skoljobb nu när jag har mycket tid på mig samt umgås en del med mina vänner och självklart vara ute i det fina vädret.
Nååja.. Det har iallafall inte hänt mycket alls dom senaste dagarna om jag ska vara ärlig och jag hoppas på att resten av dagarna är mer händelserika.
Tur det är skönt med lov iallafall!

Nu har vi gjort om hela vårat rum mellan hallen och mamma och pappas sovrum.
Och såhär blev resultatet, fint va?=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0