Solarium.

Nu har jag precis kommit hem från en uppfriskande och härlig 20 minutare i ett solarium i stan.
Jag har hunnit vara förbi Jimmy, Johanna, Pratat skit i telefonen och haft de allmänt härligt.
Nu är det slut på de roliga och jag ska börja lasta undan skoljobb så jag slipper ha lika mycket kvar när jag kommer tillbaka. Sedan så har jag även hyrt film till ikväll så jag slipper ha tråkigt. Vet dock inte om jag ska spendera kvällen tillsamans med Johanna, Fredde, Jimmy och Mia men det återstår att se.

Kim, Robin, Mia, Johan och Jag! Valborg hemma hos Johan för ett år sedan.


Kommentarer
Sandra

Fin blogg!:)



Har förresten en frågestund i min blogg,

titta gärna förbi och släng in en fråga! :)

Alla frågor är välkomna!



Ha en underbar måndagskväll :)

2010-04-05 @ 18:53:11
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0