Myskväll!

Hellå allihopa!
Just nu sitter jag inne på mitt rum med jimpan. Vi har precis varit iväg på willys och köpt gotta till kvällens efterlyst och sedan ska jag även plugga litegrann hade jag tänkt.
Dagen idag har varit bra och jag har fått bort en hel del arbete i skolan och en del av de har jag även hunnit lämna in och har skönt nog de ur vägen och de inte är riktigt lika mkt kvar. Håller verkligen på att stressa ihjäl mig.
Imorgon har jag prov och jag har inte hunnit börja plugga ens så nu blir det verkligen att ligga i ikväll och imorgon under förmiddagen.
Det har iallaflal inte hänt mycket idag. Dagen har varit lång och jag stannade kvar på skolan ändå tills klockan var efter 17 och gjorde arbeten. Då är man duktigt enligt jag!
Nu ska jag kolla efterlyst mina kära.
PUSS♥









Firar med lite av dagens söta bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0