:)

Hej allihopa och godmorgon!
Jag vaknade kring 12 idag, alltså ovanligt sent men anledningen till det var nog för att det blev rätt så sent inatt när jag hämtade mamma och pappa på Djupviken.
Sen jag vaknade så har jag hunnit duscha till att börja med, sedan så har jag sminkat mig och fixat till håret lite lätt. Dock är inte håret klart för jag ska sätta på hårförlängningen och platta till det så det blir ännu finare.
För tillfället sittar jag och äter youghurt och dricker tranbärs juice (ingen hit) Samtidigt som jag sitter och kollar tv och väntar på att Andreas ska ringa efter hämtning till Hortlax.
Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0