@Home!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka igen men den här gången hemma från skolan. Slutar egentligen inte förens 16 idag men vi har hemma arbete och fick därför fara tidigare om vi ville.
Vi slutade kring 13 men jag satt kvar till 15 och skrev klart 2.5 inlämningsuppgifter. Den sista han jag inte riktigt klart men den ska jag göra klar imorgon och nu ska jag plugga in ett prov som jag har tänkt göra bort imorgon och ett prov som jag har tänkt göra bort på Torsdag, lika bra att börja i tid så slipper man sitta hela dagar.
Annars idag, efter att jag har pluggat. Kring 18 ungefär hade jag tänkt så ska jag vara med Johanna och vi kanske ska hitta på något tillsamans med Emil om han har lust tille.
Nåja, vi får allt se hur det blir. Måste börja nu innan de blir för sent!


















Några festbilder ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0