Grattis Päppi!

Hej allihopa!
Det blev en jobbig morgon imorse vilken ni kanske förstår för att vakna kring 7 av en viss person som jag dock inte ska nämna namnet på och sedan inte kan kunna somna om är faktiskt en plåga. Men så är det faktiskt att vara jag och det är jobbigt att de kan räcka att någon kollar på mig så vaknar jag.
Nååja. Jag lyckades somna om så att jag halv sov iallafall men vaknade sedan av minsta lilla ljud utanför mitt rum och eftersom att pappa fyller år idag och kliver upp på jobbet kring 7 så gör ju mamma också det och fortsätter med bakandet så vaknade jag sedan av dom kring 9 somnade om igen och vaknade sist kring 10 och då orkade jag inte sova mera utan satte mig upp i sängen, kollade tv ett tag och sedan ringde jag Johanna så jag, Fredde, Angelica och Jimmy for in till stan och jag köpte en present till pappa som han ska få öppna när han kommer hem från jobbet och fram tills dess så ska jag sminka mig och fixa till mig lite lätt. Han slutar på 45 min så jag måste nog börja nu om jag vill se någolunda fin ut iallafall.




smått söt fest tjej i sina bästa dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0