9.00

Hej allihopa!
Vaknade tidigt idag, ja faktiskt klockan 9 men då var det självklart inte av mig själv utan av min  pojkväns telefon.
Vi steg iallafall upp eftersom att vi båda hade tid hos arbetsförmedlingen idag.
Jag är nu inskriven där som arbetslös och arbetssökande. Har fått en hel mapp med information om möten samt om nummer jag ska ringa om jag behöver en jobbcouch senare när jag ska söka vidare.
Skrev ett nytt Cv igår som stämmer mer på mig än mitt förra gör. Mitt gamla Cv stämde mer in på den Sandra som gick skola och bara behövde jobb helger och kvällar för nu är det faktiskt heltids/deltids arbete jag söker och då har jag skrivit ett nytt inför det som jag ska springa runt och sprida ut idag.
Det jag också har hunnit idag, förutom arbetsförmedlingen är att jag har varit in i Strömbackaskolan och lämnat tillbaka några böcker som jag råkats ha hemma, vilket jag inte visste om men märkte det förra veckan när jag fick hem ett brev där dom sökte diverse böcker som så snällt låg i min garderob och väntade på att bli använda.
Nu har jag som sagt lämnat tillbaka dom. Är nu tillbaka hemma igen och har hunnit duscha och fräscha till mig för en runda på stan som jag ska ha senare tillsamans med min kille.
Förövrigt så är min mobil knäpp och på villovägar. Den är avstängd trots fullt batteri så jag har ingen aning om vad det är med den men förhoppningsvis hittar jag den idag för då ska jag köpa en ny telefon, plus en kamera eftersom att varken telefonen eller kameran funkar som dom ska och det var ju trots allt ett tag sedan jag förnyade dom sakerna så dax för lite nytt då idag. kommer bli kanon!




bilder från min gamla kamera


Kommentarer
Amis

Fin blogg =)

2010-08-26 @ 12:33:05
URL: http://www.metrobloggen.se/amis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0