ändring!

Hej allihopa!
Sitter just nu här och ska göra mig i ordning för fest! Det blev ett undantag ikväll, tänkte ju som ni vet ta det lugnt i en månad men det var för många som peppade oss till fest ikväll så jag ska faktiskt ta någon öl ikväll tillsamans med Veronica, Adam, Jimmy och massa mer folk! Kommer nog bli trevligt och jag tror inte jag ska dricka så många. Imorgon blir det nyktert iallafall och jag ska jobba under dagen. Har jobbat under dagen idag också och det har gått bättre än vad det gjort på länge, känns skönt eftersom att det blir långtråkigt om man har lite kunder!
Igår tog vi oss en promenad runt om i Hortlax och sedan så tog vi det bar lugnt i övrigt hela dagen och kvällen. Inte så värst händelserikt faktiskt men god mat åt vi iallafall, första och enda måltiden på hela dagen igår.
Idag blir det heta räkor och ris till tror jag det var, gott gott! Nu ska jag göra mig i ordning, min man ligger i sängen och tjatar på mig och säger att jag är seg som vanligt så jag ska snabba mig!;>
Ha en bra kväll allihopa för det ska jag ha!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0