Bad day!

Hej allihopa!
Det är en oerhört tråkkig dag vi har framför oss för vad finns det egentligen att hitta på när det ska regna heeela dagen lång och man inte kan jobba?
Jag hade ju faktiskt tänkt fara iväg och jobba idag men planerna blir ju inte alltid som man tänkt sig, jag hatar verkligen regn och när det är mulet.
Jag har ju faktiskt saker att berätta från min helg också. Det blev aldrig så att vi gick ut på Lulekalaset utan vi stannade hemma i Sunderbyn heela kvällen ist men det var så sjukt mysigt. Snart får jag min sista lön och då ska jag tillbaka dit igen och då kanske det blit utgång till och med.. Vi får väl se vad vi hittar på för skojj.

Idag kommer vi nog bara sitta inne och lata oss, kolla film och sådär, mycket annat finns ju helt enkelt inte att göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0