Film och spel kväll!

Jag har verkligen inte något flyt på dom senaste två dagarna. Igår hade jag sjukt ont i huvudet och idag minst lika ont fast i magen, inte roligt!
Vi har iallafall börjat kolla på avatar och jag tycker minst sagt att den verkar vara bra, ja den verkar faktiskt vara jätte bra och lite spännande faktiskt. Ångrar då inte att jag började se den ikväll men det jag däremot ångrar är att jag inte såg den i 3d. Kom ju på de en aning för sent för när jag tänkte se den så hade alla redan sett den! Otur det för jag kan tänka mig att det blir helt annars om man ser den i 3d.
Vi kom inte på vad vi skulle hitta på ikväll så vi valde att göra något vi absolut aldrig gör, nämligen att spela bingo.
Så det är alltså vad vi ska göra nu i två timmar framöver!
Vi hörs imorgon.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0