Fredag den 13de.

Åh hej och hå!
Då var jag tillbaka igen och den här dagen smått gladare, vilket känns skönt eftersom att jag inte orkar slösa energi på människor som ändå bara gör en upprörd.
Nååja, idag är det iallafall fint väder men jag har sovit väldigt och då menar jag väldigt dåligt inatt eftersom att min lilla kattunge har levt jävel hela natten och sedan till råga på det så har jag haft SJUKT JÄVLA mycket mensvärk!
Jag brukar aldirg ha mensvärk men inatt då jävlar. Då kändes det som att magen skulle krampas sönder eller någonting och dessutom så hade jag ont i benen, ljumskarna och ryggen också. PLÅGSAMT var ordet!
Det är mycke moln på himlen nu så jag tror inte att det är någon vidare idé att lägga sig ute och sola så jag ska helt enkelt stanna inne och färga mitt hår plus min hårförlängning ist, kommer förhoppningsvis bli snyggt!

Tycker inte denna dag har varit en otursdag än så länge iallafall och förhoppningsvis blir den inte det heller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0