Helgen!

Hej allihopa!
Sitter hemma i Svensbyn nu, har varit här sen i Fredags och igår var jag sjuuuukt dålig och det menar jag verkligen.
Jag hade så ont i huvudet så jag inte ens orkade vara uppe. Jag låg i sängen hela dagen lång förutom när jag åt lite mat men knappt då orkade jag, jag åt lite snabbt och sedan gick jag och la mig igen.
Vaknade sedan upp idag kring 10 och då steg jag upp eftersom att jag kände mig mycket bättre!
Ute är det dåligt väder så jag och Jimmy har bara legat och kollat film hela dagen bortsett från när vi var inne i stan en sväng. Vi har precis sett karatekid så snart ska vi slå på en ny film. Funderar på att se Avatar men jag anatar att den inte alls är lika bra som i 3d på bio så jag kanske inte ens tycker att den är bra? Jag hoppas det iallafall för jag hade verkligen velat se den förr eller senare iallafall.
Nu ska jag göra mig nå middag och sen ska vi kolla film och tv hela kvällen lång!
Ha det bra allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0