@Home!

Sitter just nu i mitt rum tillsamans med Jimmy och väntar på att duschen ska bli ledig.
Precis jobbat färdigt och det gick inte särskilt bra idag heller, precis som igår fast lite bättre!
Jag känner mig iallafall aningen trött men känner absolut inte för att ta någon power nap idag utan jag tror istället att jag ska jobba på att få bort huvudvärken som har plågat mig i några timmar och sedan ska jag försöka, tillsammans med min man komma på vad vi ska hitta på ikväll. Vi har pratat med Emma och det låter som att dom ska leka bil-kurragömma så vi kanske hakar på de. Vi får se helt enkelt. Men nu hör jag iallafall att toaletten är ledig så jag ska ta mig en snabbdusch och fräsha till mig lite och sedan får vi se vad vi hittar på för ikväll/ nu är det iallafall varmt ute och med det menas att man också kan vara ute och hitta på något om man vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0