I brist på annat!

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Min pojkvän, Jimmy.
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Samma
3. Vem pussade du senast? - samma
4. Vem av det motsatta könet hånglade du senast med? - o Samma
5. Vem av samma kön hånglade du senast med? - ingen aning, brukar inte hålla på så ;p
6. Har du haft oskyddat sex? - ja, fast nu använder jag P-piller!
7. Vem sög du senast av? - Möjligtvis går det att räkna ut.
8. Hur ofta strular du? -Aldrig!
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - ooj, det var så längesen jag var singel nu så det kommer jag då inte ihåg faktiskt!
10. Vem var den första personen du strulade med? - jaani, om jag det ändå kom ihåg!

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - JY
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Jag har haft två långa förhållanden och sen är jag inne i ett väldigt seriöst ett nu också som har hållt i omkring 5 månader för tillfället!
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Andreas Åkerström.
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Jimmy Lundberg. ♥
14. Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 5 Månader!
15. Sötaste paret? - Dom flesta säger att jag och Jimmy är det så jag får väl säga detsamma! Han är bäst :)♥
16. Hur ser din drömpartner ut? - Har redan hittat min dröm!
17. Hur ska din drömpartner vara? - Perfekt!
18. Hur många gånger har du varit kär? - Riktigt Kär har jag varit 3 gånger.
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? Som sagt, 3 GÅNGER!
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Anton Wikström, vi hade ett väldigt långt förhållande faktiskt. :)

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Ja
22. Röker du? - Feströker.
23.  Snusar du? - Nope, kan ta en eller två på nån fest men inte oftare än så!
24. Har du rökt på / knarkat? -Absolut inte! Sjukt onödigt och dumt!
25. Hur ofta festar du? - För ofta, har dock varit nykter nu i 1.5 veckor! Så jag hade tänkt vara nykter i en månad ungefär och satsa på träning och motion istället!
26. Vad gillar du att dricka? - ÖL.
27. Har du skurit dig? - ABSOLUT INTE!! Oerhört dumt och framför allt omoget. Tror att man bara gör det i största del för att söka uppmärksamhet! :)
28. Har du bra självförtroende? - Ja, nästan för bra tror jag.
29. Hur mår du egentligen? - Helt okej!:>
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - händer väl men på vilket sätt vill jag inte säga!

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - ja
32. Isåfall, vilka ? - på min älskade farmors begravning. ♥
33. Har någon nära till dig dött? - ja, min farmor ingen annan.
34. Hur vill du dö? - Somna in som gammal, en normal död utan att plågas!
35. Vill du dö? - Absolut inte, man ska ta vara på livet så mycket man kan!
36. Har du någon gång varit på dop? - ja
37. Isåfall, vilka? - Min brorsdotter Lovis dop för ungefär två år sedan!
38. Gillar du livet? - Absolut!
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - hmm, Det vet jag inte faktiskt!
40. Vill du ha barn, och hur många? - Jo, två-tre stycken!

DU

41. Vart bor du? - Piteå- Svensbyn/Hortlax.
42. Vart går du i skola? - Går inte skola, har gått ut.
43. Är du smal eller tjock? - Smal
44. Är du snygg? - SNYGGAST!
45. Är du nöjd med ditt utseende? -Med det mesta iaf.
46. Vad gillar du mest med dig själv? - vettefan.
47. Och vad vill du ändra på? - vill ta bort ärren som jag har kvar från min hjärtoperation.
48. Vad heter du? - Sandra Caroline Hurtig.
49. Gillar du ditt namn? - det är väl inget fel med det inte!
50. Vad gör du på fritiden? - myser med pojkvän, festar och tar det lugnt!

FAVORIT

51. Mat: Det mesta.
52. Dricka: Oboy, coca-cola och fanta. I alkoholväg: öl!
53. Färg: ROSA!
54. Musik: vad ska mna säga? Jag är allätare!
55. Låt: många.
56. Veckodag: Lördag
57. Sport: Fotboll, Hockey.
58. Godis: Marabou choklad, helt klart det bästa!
59: Artist/band: ingen speciell

60: Skådespelare/skådespelerska: många fina, många bra!

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - nej
62. Trivs du? - trivdes
63. Favoritämnen? - idrott, helt klart!
64. Vilka ämnen gillar du inte? - matte och engelska är nog mina värsta tror jag!
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - tycker om alla jag haft!
66. Vart har du praoat? - många ställen
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - på många ställen.
68. Vad vill du jobba som? - Frisör!
69. Varför? - alltid varit intresserad av det och jag tycker att det är roligt så varför inte?:)
70. Vilken klass går du i, & gillar du den? - nog gillade jag min klass alltid!




BLANDAT!

Druckit alkohol? - ja
Rökt? - jo
Snusat? - ja
Rökt vattenpipa? - jaa
Däckat?- ja det har jag men bara två gånger för längesen. Brukar oftast känna när det blir för mkt!
Blivit påkommen? - jaa, pinsamt läge kan jag tala om!
Kysst en främling? - ja.
Har haft oskyddat sex? - jo
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - ja.
Kysst en kille i klassen? - näädå!
Gjort något dumt? - ja
Gjort något som du ångrar? - ja, det är väl några gånger jag haft som status på facebook "Söndag med stort G." Så nog har man haft ångest dagen efter man festat några gånger!
Strulat med ditt ex? - japp.
Sagt nej till sex? - Många gånger!
Fixat dig i timmar? - jaadå. Om det har varit något speciellt jag ska på så!
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej det tror jag inte. Jag brukar inte vilja visa mig svag inför andra.
Smygit ut? - ja
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - ja, absolut! Även om det är jag som har kapat alla mina förhållanden som jag haft så känns det ändå. Helt klart!
Sovit brevid någon av samma kön? - Jadå, jag vet inte hur många gånger jag och mina kompisar somnat framför en film tillsamans och sedan vaknat upp dagen efter!
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Absolut, jag har ju pojkvän sen flera månader tillbaka som jag näst intill bor tillsamans med så det är klart vi tillbringar mer än dagarna tillsamans!:)
Lekt med någons känslor? - Nej det har jag faktiskt inte gjort. Anser att det är något väldigt onödigt och dumt. Vill man ingenting så borde man tänka en extra gång innan man gör någonting. Man kan inte bara tänka på sig själv när det gäller den saken utan man måste tänka på den andra personen också!
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - ja som nu tillexempel med Jimmy. Skulle nog ge han hela min värld om jag hade kunnat. Helt underbar pojkvän!
Gråtit dig till sömns? - Ja
Gråtit framför någon du älskar? - många gånger.
Haft sex ute i skogen? - Ja
Kysst en tjej? - aah, dock bara på skoj när man varit i fyllan och villan på nån fest.


Vaknat av att du gråter? - ja, har väl oftast varit pga någon mardröm man vaknat av.
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - aah tyvärr. Skulle säga att dom "slagorden" är mycket omogna men visst, nog erkänner jag att jag använt dom någon gång när jag varit arg och inte kommit på bättre!
Slagit någon på skoj? - ja.
Blivit slagen på skoj? - ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - aahdå
Gått bakom ryggen på någon? - hmm, det beror på . Men det hoppas jag väl inte att jag har!
Varit på semester utomlands? - jajjemänn!
Badat i havet? - Absolut, det måste väl ändå vara det bästa!
Haft snöbollskrig? - jaa, som liten många gånger!

Sett en hel fotbollsmatch? - ja, man har ju spelat fotboll så klart man har varit intresserad.
Inte sovit på en hel natt? - ja
Varit på sjukhuset? - ja, ex- antal ggr- medfött hjärtfel!
Sovit i över 12 timmar? - Ja det har jag, under skolan när man varit som tröttast.
Sett en film mer än 10 gånger? - det har jag säkert om man tänker på disneyfilmer tillexempel .
Tagit någon på röven? - ja
Lärt känna någon via internet? - ja
Velat dö? - njaae, sjunka genom jorden om inte annat..
Fått ett ig? - ja, jag är väl inget "skolfan" om man säger så!
Åkt buss i över 10 timm
ar?- naah, tror ej det!
Varit ute en hel natt? - ja

Blivit tagen av polisen? - några gånger, dock mest av missförstånd!
Svikit en vän? - Nej, eller inte vad jag vet iallafall!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0