It's over!

Hej allihopa!
Det har varit en alsliten dag idag och det kan jag lova!
Nååja, vi har iallafall inte fått mycket gjort utan har mest varit hemma och bara tagit det lugnt,. Det har varit en varm dag så jag har suttit ute i Svensbyn lite också. Imorgon är det måndag och med det menas att det är början på en ny vecka och jag hoppas att den blir lika bra som denna vecka varit.
Nu är iallafall PDOL över och det känns faktiskt lite skönt om jag ska erkänna. Det har blivit myvke drickande så jag ser fram emot att få ta det lite lugnt nu ett tag,.
I helgen (om jag inte fattat fel eller tänkt fel?) så drar Lule kalaset igång, det brukar vara rätt så likt dansar och ler men den här gången ommer det ändå bli en aning förändring i de hela.
Jag ska fara dit med Jimmy sedan ska vi förfesta hemma hos Lena i Sunderbyn och sen fara in tillsamans till stan och festivalen. Jag tror att det kommer bli kanonkul, verkligen!
Nååja, nu ska jag allt lägga mig och kolla film igen- trött som bara den.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0