Jobb

Hej allihopa!
Sitter just nu i Hortlax hemma hos Jimmys mamma.
Lea, våran lilla kattunge springer runt och leker som en galning med Jimmys 3 åriga katt Molle. Dom är så otroligt söta!
Vaknade förövrigt imorse av att Berit ringde och ville att jag skulle jobba Fredag-Lördag men det är jag mest bara glad över eftersom att jag inte har mycket annat för mig när dom flesta andra jobbar.
Sedan blir det Fredagsmys på kvällen och jag tror nästan att det blir så Lördag kväll också, Love it!
Idag ska jag troligtvis klippa gräset hos farfar men först ska jag vila ett tag med min älskade Jimmy och sen får vi sedan se vad som händer ikväll!
Nu ska jag kolla tv och sedan förhoppningsvis somna ett tag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0