No brain no pain. Eller hur var det nu?

Jag tycker bara hela grejen är tragisk. Men så länge jag får säga vad jag tycker så känner jag mig lugn och sen så länge någon sårar mina vänner, min pojkvän eller någon i min omgivning som jag TYCKER OM så lägger jag mig i bäst jag vill.
Man kan helt enkelt inte beté sig hur som helst mot dem man säger sig "tycka" om utan då är det istället bättre att säga sanningen och som man egentligen tycker och känner. Men vissa verkar ju tydligen ta sig en jävla bra bit genom att ljuga och sedan tar skiten i efterhand. Jag tycker det hela är fel och säger därför till. Bättre det än att det snackas en jävla massa skit för det är just det som skulle hända annars.

Jag hatar skitsnack och säger därför saker rätt ut ist vilket förmodligen funkar bättre!


Kommentarer
e

gillar din blogg! vad heter ditt teckensnitt som du använder i rubriken samt i inläggen? :)

2010-08-12 @ 19:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0