Nostalgi!

Hej allihopa!
Idag har det inte hänt mycket. Solen har stekt sönder mig när jag har jobbat och jag har klippt en jävla massa gräs, fått nostalgi och varit sugen på att sätta på mig fotbolls skorna och sparka lite boll.
Helt sjukt vad jag saknar fotbollen och när man står på planerna där man en gång har spelat tusentals matcher så blir det verkligen inte bättre kan jag tala om. Jag måste verkligen ta tag i detta och börja om känner jag men jag ska inte säga att jag kommer att göra det för jag verkar ha väldigt svårt att ta tag i saker själv.
Iallafall så har jag hunnit jobba i några timmar idag och sedan har jag bara varit hemma och jagat kattungen som har rymt ex-antal gånger men som tur är så har jag hittat henne nu så nu är hon i säkert förvar i min säng.
Ikväll ska jag hitta på något med Johanna igen och den här gången ska även Jimmy få vara med!

Imorgon blir det inge jobb för min del, jag ska bara slappa och ta det lugnt då, är det fint väder så kanske jag möjligtvis far ut och ringer farfar så far jag och klipper gräset på stugan. Vi får se helt enkelt!
Nu ska jag klä på mig, precis duschat så jag måste fixa till mig lite också innan vi ska cykla vidare till Johanna!
Ha det bra.
PUSS

Världens vackraste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0