Skola- So fucking boring!

Hej allihopa!
Är fortfarande kvar hos Jimmys mamma i Hortlax men dom ringde om jobb till mig imorse så jag ska tillbaka till Svensbyn idag och sova där inatt, jimmy följer också med förstås.
Vad som händer idag har jag ärligt talat ingen som helst aning om men det återstår att se. Har legat i sängen hela dagen pga huvudvärk men nu har den som tur är gått över så nu är jag äntligen redo att hitta på något!
Dagarna går nu för tiden mycket snabbt, dom nästan bara springer förbi. Jag har gjort mycket på sistone och haft mycket kul. Nu är pengarna i stort sett slut så nu väntar jag bara in nästa löning som kommer den 27de och sen så kommer jag jobba in lite pengar till i September också.- Tack och lov!
Måste verkligen börja söka efter fler jobb nu för annars kommer jag i stort sett dö sen när jag inte har något kvar. Jag har några som jag har tänkt på så jag får väl ta mig ett besök dära och sedan även kolla upp en skola som jag funderar på att börja senare när jag känner mig redo att börja om och plugga igen. Men just nu är jag fortfarande oerhört skolless så det blir nog inte ännu.
Tänk att skolan börjar om för gymnasie eleverna nu om en vecka föresten. Tycker så oerhört synd om dem som går kvar för skola är verkligen det TRÅKIGASTE som finns!
Nååja, för mig blir det då inge mer prov på ett bra tag iallafall och det är jag tacksam över.
Nu ska jag hitta på något roligt!
Ha det gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0