Stockholm-Arlanda!

Hej allihopa och godmorgon!
Här sitter vi just nu, pigga och glada trots lite sömn på Arlanda och söker efter något hotell som vi kan övernatta i inatt.
Verkar bli fint väder idag, soligt trots sval och lite kylig luft men så länge man klär sig ordentligt så klarar man sig ju alltid, förhoppningsvis!
Förövrigt så ser kvällen lovande ut. Vi ska umgås och festa tillsammans med några goda vänner som också befinner sig i stockholm över helgen och jag känner verkligen på mig att denna helg kommer att bli mer än kanon, Ja helt enkelt underbar med andra ord.
Dom är påväg till Arlanda just precis nu så vi sitter som mest bara och inväntar dom sen ska dom väl sova på hotell med oss inatt skulle jag tro.
Det är verkligen kul att ha någon man känner här för trots att jag och Jimmy verkligen hade det jätte roligt sist vi var här så är det ändå skönt att ha någon mer man känner här. man känner en viss trygghet om man säger så.
OCH SEN på tal om något helt annat så kan jag ju erkänna att man känner ett visst sug för att fara iväg med ett plan utomlands eftersom att det står tre flyg utanför fönstret som vi just nu sitter bredvid som ska till något varmt ställe långt borta.
Om man ändå kunde fara iväg så.. MEN för det första så har vi inte råd och för det andra inte nog med packning och kläder. Jimmy har ju inte ens badbyxor med sig! Jag däremot var smart och packade ner badkläder för när vi var i Finland så hamnade vi på ett hotell där det ingick bad i hotellrummet som man hyrde och då var vi tvungna att köpa badkläder för att kunna bada. Smått onödigt om man säger så. Så den här gången var jag utrustad iallafall.
Ahjaa mina kära vänner. NU ska jag avrunda och fortsätta mitt hotellsökande tillsamans med Jimmy och sen så kan jag försäkra er om att vi kommer få enormt roligt här borta.
Ha en bra dag allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0