Toy story 2.

Hej allihopa!
Sitter just nu i mitt rum efter att ha letat Lea som en galning i hela huset. Det visade sig sedan att hon gått ut och följt efter husets äldre katt molle. Stackarn, Lea vill ju verkligen vara med han och det går bra för han, så fort inte jag eller någon annan i huset kommer i närheten. Då blir han argressiv kan jag lova!
Dagen ser ljus ut, fast det är kallt ute.
Vi ska snart afra vidare till Jimmy och tillbringa natten där, kommer bli härligt! Jag har bara haft som krav att vi ska hyra toy story 2 och se den ikväll eftersom att jag inte har sett den och har tänkt se trean i 3d.
Nu ska vi ta bilen av pappa och fara in till stan för att hyra filmen, jag har verkligen Jimmy lindad runt lillfingret just nu. Han ha rinte mycket att säga till om om jag har bestämt mig för något. Stackarn! ;)

PARFYM + GAS + GNISTA

= ELD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0