Uppdatering.

Hej allihopa!
'Ursäkta mig för dålig uppdatering men jag har varit så sjukt trött sen vi kom hem från Stockholm.
Det blev ingen lång vistelse den här gången heller tyvärr men eftersom att vi fick gratis resa både dit och hem om vi for tidigare så valde vi att göra så istället!
'Så nu har vi varit hemma sen i Söndags mitt i natten och vi har haft en helt amazing resa kan jag lova och självklart ska ni se kort från våran resa också men dom uppdaterar jag när jag har tillgång till min dator hemma. Känns verkligen som att det var evigheter sen jag var hem nu fastän det bara var en vecka sen typ,.
'Jag har tänkt fara hem en sväng idag men först ska jag fara förbi min farfar och kanske fara någon annanstans också.
Sen jag kom hem så har jag även hunnit shoppa och färga mitt hår som många utav er har sett eller snarare läst på facebook. Det ska jag också lägga in foton på sen och eftersom att jag har lovat er att göra det idag så ska jag göra det också så jag hoppas att ni gillar det för jag verkliugen älskar min nya hårfärg!
Nu ska jag dra mig vidare.
Uppdaterar mer sen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0