TRÅK!

Hej allihopa!
Skit väder ute idag. Jag har varit och lämnat kontonummer till mitt jobb så jag får ut min lön redan den 25e på onsdag då altlså med andra ord också får jag ut en till lön den 27e från när jag har jobbat på Piteortens. Kommer bli guld med pengar igen så man kan leva!
Jag hade velat fara in till stan och söka fler jobb men det är en aning tråkigt att gå runt på stan när typ ingen är där för det första eftersom att alla är på skolan eller jobbet, nästan! Och sedan så regnar det ju som sagt och det är ju heller inte särskilt roligt.
nååja, jag ska fundera litegrann kring det så får vi se. Kanske jag tankar Jimmys bil också så vi tar oss någonstans idag.
Nu ska jag äta nånting så får vi se vad som händer!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0