gissa..

Hej allihopa!
Sitter för tillfället inne i mitt rum igen, vaknade kring 11 och insåg att det var bättre väder ute så jag steg upp trots lite sömn inatt! Men nu sen jag vaknat så har jag duschat och jag kan lova att det var skönt.
Funderar på att gå en sväng på stan och svänga förbi arbetsförmedlingen nog för att jag är gode så nöjd med månadens inkomst. Jag får ju faktiskt ut flera löner redan den här veckan så då blir det möjligtvis att fara vidare till stockholm eller utlandet. Skulle vara awesome men vi får se hur det blir!
far vi till sthlm så blir det iallafall att bila ner, möjligtvis med några kompisar eller så åker vi själva och far vi till utlandet så åker vi nog med flyg som ni förstår.
Det skulle verkligen vara fantastiskt roligt båda delarna så vi får se vad vi väljer. Det är bara att vänta och se när jag har fått mina löner! Sålde föresten iväg min hårförlängning igår för 500 kronortill johanna, hon ska dock betala den senare när hon har pengar men för mig är det ingen brodska. Jag orkade inte ha kvar den. Funderar på att byta hårfärg om ett tag och då blir det något helt nytt och då tänker jag ha kort hår ett tag.
Färgar det nog på Lördag eller liknande. Tänker inte säga vilken färg det blir men det blir iallafall en färg som jag haft förut och som jag fått mycket beröm med!- Resten får ni veta i helgen.
Ha det bra!
PUSS

?

?

?

?

?

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0