Hemma igen!

Hej allihopa!
Några timmar senare så avr jag tillbaka igen och nu känner jag ingenting annat än lycka kan jag tala om för er. Synd bara att jag brände pengarna men det var iallafall värt det eftersom att jag får nya pengar inatt!
Efter att jag gått på stan så kom jag hem med en kamera, en mobiltelefon, tre hårprodukter från hårstudion och ett par skor.
Alla dessa saker kanske inte behövs just nu men jag kommer iallafall att behöva hårprodukterna inom en månad och skorna kommer ju alltid till användning, sen sist men inte minst kameran och telefonen som jag pratade om i mitt förra inlägg kanske ni förstår behövs- eller ja iallafall telefonen!
Ikväll har jag ingen som helst aning om vad vi ska hitta på men det blir iallafall jobb för mig Fredag och Lördag och sedan på kvällarna så lär jag väl vara rätt så trött men vi får väl se.
Kanske man far över och hämtar nån bil någonstans för ett hyffsat pris så jag har en bil sen om jag får jobb någonstans. Har ju ingen bil längre eftersom att pappa tog min bil eller ja, rättare sagt så tog han tillbaka sin bil från mig när han började jobba igen.
Så jag är iallafall i behov av bil för att kunna ta mig någonstans nu på vardagarna!
Nu ska jag umgås litegrann med Jimmy som för tillfället petar på min nya telefon.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0