Vi är duktiga!

Hej allihopa!
Igår hade jag en trevlig kväll. Jag spelade först kubb hemma i Svensbyn tillsamans med familjen och Jimmy sedan for vi vidare hem till Jimmy och gav katten mat samt satt hemma hos hans mamma ett tag innan jag skulle skjutsa hem Mormor till Djupviken.
När vi skjutsat hem mormor så for vi tillbaka hem till Jimmys mamma och tog oss en promenad runt om i Hortlax vilket var riktigt härligt eftersom att det var härligt väder ute också.
Vi somnade sent igår och bestämde oss därför för att ligga kvar i sängen länge idag. Jag vaknade kring 12 halv 1 och Jimmy just före tolv och sedan låg vi kvar i sängen ett tag, jag pratade med Johanna i telefon och vi bestämde oss för att höras senare.
Ikväll blir det också en lugn kväll, precis som igår men det är så oerhört skönt! Jag vet inte vad vi ska hitta på idag men vi har iallafall hunnit med rätt så mycket nytta idag. Vi har lackat Jimmys vindskydd till bilen plus att vi har städat bilen både utvändigt och invändigt så nu är den skinande ren. Synd bara att regnet började falla när vi anlände till Svensbyn men den håller sig väl förhoppningsvis någolunda ren iallafall. Och inuti vågar man nästan inte ha skor på sig när går in i den.
Vi har Lovis på besök så jag ska vara lite med henne innan vi ska fara vidare och grilla hos Jimmys mamma.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0