2 dagar.

Hej allihopa!
Lillasyster klarade körkortet igår, känns en del overkligt faktiskt om jag ska vara ärlig eftersom att hon känns för liten för att sitta bakom ratten i en bil helt själv. Dels så är det ju självklart roligt, nu slipper ju jag tänka på att skjutsa mamma och pappa i fyllan och villan när dom behöver det. Nu finns det ju någon annan som kan ta över det ansvaret och det skriver jag här med glädje. GRATTIS!
Annars igår så hände det inte mycket alls. Jag var på besök på arbetsförmedlingen vilket som vanligt var pest och pina, inte roligt alls och långtråkigt med andra ord.
När jag kom hem därifrån så var jag glad att jag gjort bort det men trött som ett as var jag också så jag somnade på soffan medans Johannes var ute på lunch med sin kompis. Jag gick också på stan men det var några timmar senare när han hade kommit hem och jag var en aning utvilad. Jag har nu köpt klart precis alla julklappar, bättre sent än aldrig om jag får säga mitt. nu är det bortgjort och det är ett år kvar innan jag behöver tänka på det igen. För lätt är det minsann inte. Ibland önskar jag att jultomten hade funnits så han kunde inhandla alla julklappar ist för mig.
Idag är det Onsdag och endast 2 dagar kvar till julafton, jag har ingen julkänsla men vem bryr sig? Den kommer väl när den kommer antar jag.
Har varit på gyn för en timme sedan och även det känns skönt att få bortgjort, jobbigt var det allt men nu slipper jag det där för all framtid. Skönt!
Funderar i övrigt över vad som händer ikväll? Johannes jobbar fram till klockan 22 och fram tills dess så är jag själv här i lägenheten. Det är minsann inge roligt men jag kan ju alltid ta hit någon vän, vilket jag tror jag ska göra så jag slipper vara ensamen men först ska jag färga klart mitt hår och testa hårförlängningen.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer
Sandra Hurtig

Undrar vem som får skjutsa och hämta vem i fyllan?

2010-12-22 @ 18:05:28
URL: http://[email protected]
Sa

ursäkta mig mammut- Varför kommentarar du i mitt namn och inte ditt eget? xD Det är jag som får skjutsa och hämta dig och pappa. Men nu är det lindas tur! MOHAHA!

2010-12-22 @ 18:12:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0