Dessa bussar..

Hej allihopa!
Jag måste ju verkligen vara sämst, men jag hatar verkligen att inte ha egen bil och samtidigt vara smått skadad.
Däremot så måste jag ju erkänna att jag älskar att det finns andra färdmedel som man kan ta sig till och från ställen som man vill besöka om dagarna. Men jag gillar inte när dom så kallade bussarna stannar typ sjukt långt ifrån mitt hus så jag måste gå och passa tider som man inte riktigt vet hur man ska klara av att passa när man inte vet hur lång tid det tar att gå hemifrån till dit. Inte lätt det där!
Jag missade iallafall bussen in till staden, och jag kan lova att det var rätt så irriterande eftersom att det gick precis när jag var där , typ. Eller jag såg när den for iallafall.
Skitsamma, det är sånt som händer antar jag!
Idag är det Tisdag och jag ska göra ett nytt försök att ta mig in till stan med buss om en timme för att umgås med mina fina vänner Nathalie och Johanna, underbart!
Kanske jag också hinner gå en vända på stan för att köpa lite julklappar, det låter faktiskt som att dom flesta har börjat med det för läääänge sen och jag brukar egentligen vara tidig men tydligen inte i år. Nåja, bättre sent än aldrig.
Nu ska jag städa upp i mitt rum, laga nå mat och sedan fara vidare!
Ha det bra allihopa.
PUSS






Lördagens bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0