Ingenting biter på mig.

Hej allihopa!
Dagen idag har jag inte mkt att säga om, jag har som mest inte gjrt någonting förutom att jag duschat och klätt mig väldigt varmt. Sedan tog jag mig en promenad från mig i Svensbyn och till Johanna i Besika. Nu sitter jag här och försöker få igång värmen men kan inte säga att det är enkelt. Det är ju trots allt 18 minus grader ute idag men ingenting biter på mig, lika hurtig som vanligt vare sig det är kyligt eller varmt ute.
Nu är jag dessvärre oerhört sugen på godis, bra variation- godis och motion. Eller så inte! Får nog försöka hålla mig ifrån det iallafall för idag. ;>

Nu ska jag hålla mina vänner sällskap och sedan får vi se vad som händer för oss ikväll!
Ha det bra!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0