Man kan väl säga att det är sista dagen av året 2010.

Jag lovade er ju bättre uppdatering så nu är jag tillbaka igen, glad och framåt. Ja, både gårdagen och dagen idag har varit så sjukt bra och jag har gjort så roliga saker, provat på nya saker har jag också. Tillexempel som att baka denna cheescake som ska serveras imorgon och då blir man riktigt glad när resultatet blir bra!
Längtar till imorgon eftersom att jag tror att det kommer bli hur roligt som helst. Ser framemot hemmafest i Öjebyn, jag ser framemot att få träffa fler nya, förhoppningsvis underbara människor att kliva in i det nya året med.
Men det bästa av allt måste ju vara att jag inte kunde ha haft en bättre kille att få dela allt med. Jag pratar självklart om världens bästa Johannes som kommer stå där vid min sida hela tiden. Känns obeskrivligt roligt, bra och fantastiskt. Kunde nog inte mått bättre än vad jag gör just nu och jag är försäkrad om att han känner detsamma!♥
Sitter för tillfället här själv i lägenheten som så otroligt många gånger förr. Jag hatar att vara själv och ensamen men det finns inte mycket att göra. Jag vill inte fara ut och festa idag igen heller som de flesta andra i Pite verkar göra ikväll. Drack ju faktiskt några öl igår tillsammans med trevligt sällskap och góa vänner och imorgon kommer det ju självklart drickas 1 eller flera öl också så det kändes lite mycke om jag skulle dricka ikväll också. Jag sket helt enkelt i det och färgade både mitt hår och hårförlängningen i en helt annan färg ist så att jag är fin till imorgon.
Jag älskar att förnya mitt hår lite då och då, ganska ofta för det känns så otroligt tråkigt när man ser folk som haft samma hårfärg i flera år och aldrig byter varken frisyr eller hårfärg. Det känns ju bara tråkigt och jag gillar inte att vara tråkig så då gör jag hellre om allting oftare. Tror det blir skitsnyggt!
Nu ska jag hur som helst se hur allt går ihop och dessutom ska jag försöka röja upp lite här inne. Har ju faktiskt diskat bort den mesta av disken. Är fortfarande nått glas och två tallrikar kvar men vad gör man om varmvattnet tar slut och man känner sig oerhört less? Man slutar så klart och sedan så är det ju ett tecken på att jag diskat väldigt mycke om till och med varmvattnet tar slut innan jag ens hunnit klart allt.
Duktig tjej är vad jag är, en riktig hemmafru har jag gått och blitt och det bästa av allt är att jag gillar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0