Dec. 5, 2010- gårdagens inlägg!

Hej allihopa!
helgen har faktiskt varit jätte bra och det som har gjort helgen mkt bättre är att jag numera gått in i ett förhållande med världens bästa kille. ♥
Idag är det söndag och jag kan säga att jag känner av veckans fester och bravader eftersom att det i slutändan resulterade ett besök på akuten med ett sprucket revben.. Kän väl säga att det känns mindre roligt men antar att det är sådant som händer. Det jag har lärt mig är iallafall att hålla mig undan på tok för fulla människor som blir aningen agressiv i fyllan och börjar knuffas utan anledning. Nåjaa sånt som händer antar jag!

Nu ska jag hålla mig lugn ett tag så att revbenet får läka, i lugn och ro.
Kommer bli bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0