Alla ♥ Dag!

Hej allihopa!
Jag ursäktar för seg uppdatering men jag mådde inte alls särskilt bra igår, var sjukt sliten och vaknade tidigt.
Fredagskvällen så festade vi hemma hos Robin och vi hade verkligen jätte roligt, det kom dit massor med folk och sedan när robin blev trött och ville sova så for vi vidare till Anton där vi stannade till klockan var kring 3 innan jag, Johanna och Fredrik gick hem till henne och sov.
Dom vaknade sedan klockan 9 på morgonen och då tänkte jag "dom kan inte vara seriösa, skjut mig." Men ja, dom var seriösa så Fredde började stiga upp, gick och badade och jag och Johanna satt framför datorn ett tag innan jag gick upp och duschade, sedan gjorde hon också det och sist men inte minst så for vi vidare till stan.
jag köpte mat på max, hon köpte alkohol eftersom att hon planerade att festa under kvällen.
När vi kommit tillbaka till Johanna med allt vi ska ah så packar jag min väska, far vidare hemåt och sedan går jag och lägger mig och vilar i 2 timmar.
När jag vaknar är klockan 6 så jag sätter mig framför datorn för att få veta litegrann om hur kvällen kommer se ut och eftersom att jag hade ozzy så kunde jag inte festa utan for vidare till Marcus och spenderade kvällen där.
Idag har jag vaknat sent, det blev en sen kväll igår eftersom att jag hämtade Therese, Jugge, Jim och Simon i stan klockan 2 så jag var väl inte redo för sängen förens klockan 3 ungefär.
Idag vaknade jag när klockan passerat 1 och då gick jag upp ganska direkt, ringde till min älskling, pratade sedan med Johanna och nu har jag duschat och sitter här med silvershampoo i håret som förövrigt ska tvättas ut om 5 minuter.
Nu tänker jag avslöja min överaskning för er alla och den överaskningen var alltså HÅRFÖRLÄNGNING.
jag älskar det verkligen, men eftersom att mitt hår är för ljust så avr dne lite mörkare blond än vad mitt hår är så jag tvättade håret med silvershampoo och nu är det fint måste ajg säga :)
Nu ska jag tvätta ur shampoot och sedan ska jag gå på en långpromenad!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0