avrundning

Hej mina kära vänner!
Nu sitter jag här igen och jag skulle egentligen ha varit på träning vid det här laget just nu men vet ni vad jag valde att göra istället? Jag är så tråkig så jag valde att stanna hemma, äta godis och plugga istället.
Det kändes onödigt att göra hostan ännu värre än vad den redan är så jag tror trts allt att de var ett bra val.
Idag är det som ni vet Onsdag och jag har haft en mycket kort skoldag och under min tid i skolan så ahr jag bara gjort roliga saker som Cirkelträning plus innebandy på idrotten och på Svenskan såg vi film.
Efter skolan så gick jag förbi stan en sväng innan jag åkte med bussen hem och nu har jag ont i huvudet och är trött så jag tror bestämt dte blir en tidig kväll ikväll.
Nu ska jag avrunda, gå och duscha och sedan sätta mig framför skolböckerna som vanligt!
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer
Hanna

kan du snälla kolla på min blogg och säga om du tycker jag ska vara brunett eller blondin? :D

2010-02-18 @ 10:49:29
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Johanna

hej !

hoppas du har en bra dag !

KRAM

2010-02-18 @ 12:46:16
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0